Klasický řidič

Není důležité proč ten či onen muž nevlastní řidičský průkaz a ani proč to ten dotyčný nemíní napravit. My se podíváme do rodiny klasických řidičů, tedy těch, kteří normálně a běžně vozidlo používají a umí řídit s bravurou třeba i tank. Jsou takoví, kteří mají řidičák ještě mokrý, ale i takoví, kteří jezdí již léta. Ti nejvíce nadávají na novinky a vymoženosti, které jsou v moderních vozech naprosto běžné a mladí řidiči by se bez nich jen těžko obešli. Je však fakt, že je také spousta věcí, které je rozčilují. Takže se jich pokoušejí nenápadně zbavit, což ovšem pozná palubní počítač a je zle. Chybová hláška nebo jen blikání kontrolek, to je to nejmenší, co počítač provede. Horší je však to, že také umí zablokovat startovací sekvenci, takže pokud jste třeba odstranili filtr DPF, jen velmi těžko vůz nastartujete.
Takových drobností je samozřejmě více. Systém start stop někomu úplně výborně vyhovuje, ale jiný řidič má z něho mindrák a chce to dát okamžitě pryč. Prostě a jednoduše si na to nezvykl a prý nezvykne. Nu což, je to jeho věc. Takže mu musíme doporučit návštěvu autoservisu, kde se provádí start stop deaktivace, a kde s tím budou velmi brzy hotovi.
A nemyslete si, že se tím něco pokazí. Právě naopak se získají drobné výhody, například to, že motor déle vydrží, a to se rovněž týká například autobaterie, nebo turbodmychadel. A to jistě stojí za pozornost a úvahu. Poslední a největší argument je pro start stop deaktivaci, protože se tím také ušetří pohonné hmoty, což je asi ta nejlepší zpráva pro vaši peněženku. Zcela jistě nekradete, a tak pár ušetřených stokorun jistě uvítáte. Nuže, pokud vás trápí tento systém nebo něco co se tomu hodně podobá, nezbyde vám nic jiného, než nasednout do vozu a odvézt ho do autoservisu, kde jim sdělíte oč vám kráčí a oni se již postarají o zbytek.